Cum să rămâi în formă la menopauză

Nu puțini sunt cei care consideră că menopauza este începutul bătrâneții. Nimic mai fals. Pentru că există remedii și produse cosmetice care ajută la menținerea tonusului și aspectului tânăr, menopauza nu mai este așa de speriat.

Femeile care intră la menopauză trebuie să se îngrijească mai mult de ele. Trebuie să aibă grijă de piele, de picioare și să mănânce mai puțin și mai bine.

Ai grijă de piele

Odată cu menopauza, piele pare să înceapă să se usuce, devenind mult mai sensibilă și pierzând în mod vizibil din elasticitate și fermitate. Cremele, laptele de corp și emulsiile bogate în uleiuri necesare pielii trebuie folosite din abundență după băi hidratante.

Îngrijește-ți picioarele

Odată cu vârsta, se poate instala și senzația de „picioare grele“. Trebuie evitată aceeași poziție timp îndelungat, în picioare sau șezând. Schimbarea poziției din când în când este mai mult decât necesară. Seara, înainte de culcare, ridică-ți picioarele pe spătarul unui scaun sau al canapelei, pentru îmbunătățirea circulației sangvine. Masează-ți picioarele de jos înspre genunchi cu o cremă pe bază de camfor sau mentol. Dacă nu-ți place mișcarea fizică, sportul, poți găsi variante pentru a te mișca mai mult. Grădinărește, fă piața și cumpărăturile mergând pe jos, plimbă-te cu membrii familiei prin parc.

Mănâncă mai puțin și mai bine

Fructele și legumele nu trebuie să lipsească din dieta ta. La fel și cerealele integrale, lactatele și peștele. Pentru că odată cu înaintarea în vârstă se reduce senzația de sete, instalându-se astfel mai ușor deshidratarea, este necesar să bei doi litri de apă pe zi.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *