Metodă revoluționară de reglare a apetitului. Cum să slăbești fără să te ridici de pe canapea

Mulți specialiști afirmă că pierdem adesea lupta cu kilogramele pentru că nu suntem conștienți de faptul că totul pleacă din mintea noastră iar luptele cele mai mari se dau în creier, nu în stomac. Un reputat hipnoterapeut dezvăluie cum putem să ne programăm mintea astfel încât să înțelegem exact cine suntem și cine vrem să devenim. Metoda este simplă, dar necesită o concentrare maximă.

Stomacul stochează cât îi dăm şi ştie să se auto-gospodărească, dar mintea este cea care controlează întreg corpul. Mintea îţi spune că eşti slab, când tu în realitate ai 10-15 kilograme în plus, tot mintea îţi spune să mănânci peste măsură când eşti stresat, aceeaşi minte îţi spune că e mai bine să stai în fotoliu toată ziua şi să te uiti la TV şi că sportul este un efort inutil. Totul pleacă din creier, unde ne programăm cine suntem şi cine vrem să devenim. Dacă vom reuşi să ne programăm mintea, atunci inclusiv slăbitul nu o să mai fie o problemă pentru noi”, explică hipnoterapeutului Eugen Popa, preşedintele Asociaţiei Române de Hipnoză,

Una dintre metodele pe care le aplica hipnoterapeutul pe clienţi, care s-a dovedit a fi una eficientă, este autohipnoza. Ca să demitizăm toate credinţele populare despre hipnoză şi să pornim cu o înţelegere corectă, hipnoza, respectiv autohipnoza, nu sunt stări de somn, ci persoana este perfect conştientă de ceea ce se întâmplă în jurul său. “Atunci când experimentăm autohipnoza, suntem în tot acel timp în control, însă diferenţa este că atenţia noastră se focalizează pe un punct sau stimul. În acea fază, mintea subconştientă este mult mai receptivă la sugestiile pe care vrem să i le transmitem. Este ca atunci când ne conştientizăm respiraţia. Noi respirăm tot timpul, însă nu tot timpul suntem conştienţi de asta”, declară Eugen Popa.

Care sunt paşii pentru a slăbi prin autohipnoză?

  • Pornește cu o idee clară. Cum vrei să arăți? Nu câte kilograme vrei să ai, sau câte vrei să dai jos, ci cum vrei să arăți?
  • Stabilește cum vrei să te simți când vei avea forma și dimensiunile dorite
  • Inspiră și expira lent, profund de 5 ori, de fiecare data inspirând relaxare şi expirând stres şi tensiune. Cu fiecare repetare, relaxează-te tot mai adânc şi mai natural
  • Repetă mental imaginile cu tine aşa cum iţi doreşti să araţi şi să te simţi

 

 

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *